Retourneren en Ruilen

 

Omdat de door u bestelde gordijnen speciaal voor u op maat zijn gemaakt, kunt u de op maat gemaakte gordijnen niet ruilen of retourneren, behalve in het geval van productiefouten.

Onze gordijnen worden geleverd volgens de door u ingeven confectie mogelijkheden en -opties, incl. de door u opgegeven afmetingen via onze webshop en/of e-mail. Controleer dus bij het doorgeven van uw bestelling precies de ingegeven opties en afmetingen om teleurstellingen te voorkomen.

Onze gordijnen worden geleverd met stoffen conform het door u bestelde knipstaal van de stof en/of de afbeelding van het product op onze webshop. Aan kleuren en structuren op foto’s kunnen geen garantie worden ontleend. Het is mogelijk dat er kleine kleurverschillen zijn tussen de gestuurde staal en het geleverde gordijn, omdat gordijnstoffen van een verschillend verfbad soms van tint kunnen verschillen. 

Onze gordijnen worden geleverd “klaar om op te hangen”. Dit houdt in; volledig afgewerkt met zijnaden, onderzoom of loodveter, plooiband en verstelbare haken of (zeil)ringen. 
Bij vouwgordijnen worden steunen bijgeleverd voor in- en op de dag bevestiging. Door het vervoer kan het gebeuren dat er ongewenste vouwen of plooien in de stof ontstaan. Deze trekken meestal na verloop van tijd vanzelf weg. Hardnekkige vouwen of plooien verdwijnen vaak ook door deze korte tijd op te hangen in een badkamer waar warm gedoucht en waar veel stofvorming is. Eventueel kan de stof licht gestreken worden als deze hiervoor geschikt is.

Wij hanteren minimaal de wettelijke garantie termijn op consumptiegoederen, volgens de wet op garantie. Volgense deze wettelijke garantie, dient ons product te voldoen aan datgene wat er in alle redelijkheid van verwacht mag worden dat artikel. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Is het door jou bestelde gordijn niet goed geproduceerd of tref je een onvolkomenheid of productiefout aan? Neem dan contact op met uw dealer onze klantenservice voor retourinstructies via telefoonnummer +32 (0)53 60 70 60. 
De gordijnen kunnen, na overleg met onze klantenservice, ter beoordeling retour gezonden worden. 

Voor ondersteuning kan u altijd terecht op het volgend e-mailadres: info@jouwgordijn.nl of door de contactpagina in te vullen op de website of te bellen naar het volgende nr: +32 (0)53 60 70 60 tijdens de kantooruren.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur. Het email adres van onze klantenservice is: info@jouwgordijn.nl.

 

Klachtenprocedure: 

Voor Belgische ingezetenen geldt de klachtenregeling zoals gesteld in de Algemene Voorwaarden van BeCommerce.

Voor Nederlands ingezetenen geldt de klachtenregeling zoals gesteld in de Algemene Voorwaarden van Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Wij doen er alles aan om een klacht te voorkomen, maar mocht er onverhoopt toch een klacht zijn, dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met de dealer of met de klantenservice van jouwgordijn.


Mocht je de klacht direct willen doorgeven aan de klantenservice van jouwgordijn, dan vragen wij je vriendelijk niet te bellen. Wij kunnen alleen schriftelijke klachten -via info@bmfabrics.com- in behandeling nemen. Zo houden wij de controle over de klacht en de status van de opvolging. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen contact op te nemen met onze klantenservice betreffende uw order.

Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

 

Vermeld altijd duidelijk:

-de betrekking van de klacht,

-factuurnummer/referentie,

-naam, adres en contactgegevens en stuur enkele

-duidelijke foto’s/afbeeldingen van de klacht als bijlage mee.

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om samen met u het probleem/de klacht op te lossen. 

 

Geschillen 

Bij geschillen verwijzen wij je naar de geschillencommissie Thuiswinkel via geschillencommissie.